Rentals

Bij Tack kiteschool kan je ook terecht om materiaal te huren, zolang er voorraad beschikbaar is. Lessen hebben steeds voorrang op verhuur!

Tack Kiteschool verhuurt (tussen juni en september tijdens reddingsuren) ook kitemateriaal aan aan personen met een geldig brevet (IKO/BLOSO) na minimum 1 uur les. Contacteer ons op voorhand om de beschikbaarheid van de kites te kennen. Indien je aan de hand van filmpje / foto’s van sprongen kan bewijzen dat je niveau hoog genoeg is kan je uiteraard ook huren zonder eerst les te volgen. Dit is ideaal indien je nog niet over een volledige kiteset beschikt maar die ene sessie toch wil meepikken!

Opgelet: In België moet je lid zijn van een surfclub (incl kite verzekering) om te mogen kiten. Je dient hierbij je lidkaart en talisman te kunnen voorleggen. Indien niet dien je een daglidmaatschap (15€) of jaarlidmaatschap te nemen aan de surfclub (95€).

Een waarborg van 150€ wordt steeds gevraagd.
Verhuur is steeds strikt persoonlijk!

Meer info over huren: mails ons: info@tackkiteschool.be