Lessen

Lessen kunnen voor elk niveau, zowel voor beginners als voor ervaren kiters of kiters die willen herbeginnen en een herhalingsles wensen. Wij passen elke les aan naar de noden van de leerling. De stapsgewijze aanpak zorgt ervoor dat de leerling volgens zijn eigen tempo tot het einddoel geraakt. Lessen worden gegeven in het Nederlands, Frans of Engels en gaan door van april tot oktober, voor zover het weer dit toelaat. Eigen materiaal is niet vereist voor de leessen. Bij alle lessen is het gebruik van het materiaal, douches en de verzekering voor de sporter inbegrepen.

Beschikbaarheid

Tijdens weekends en schoolvakanties zullen de lessen gegeven worden tussen 10 en 19u. Op weekdagen buiten de schoolvakanties gaan de lessen door tussen 17 en 20u. Uitgebreidere lesdagen kunnen mits beschikbaarheid van lesgevers. De lessen worden één dag op voorhand ingepland om bij optimale omstandigheden les te kunnen geven.
De lessen gaan door van 4 tot 6bft, bij windrichtingen geschikt voor de locatie(ZW tot NO).