FOILSCHOOL

De nieuwste trend in kitesurfen en watersport in het algemeen is foilen! Je zweeft boven het water, op een ‘vliegtuig’ net onder het wateroppervlak. Het gevoel dat daarmee gepaard gaat is ongeëvenaard en kan vergeleken worden met het euforische gevoel na je eerste meters op de plank. Met zeer lichte wind kan je reeds het water op en ervaar je een nieuw gevoel van kitesurfen. Voor de gevorderde kiters die dagen met lichte wind tot het maximum willen benutten is dit een absolute aanrader.

Tack kiteschool is de eerste kiteschool om foillessen aan te bieden. Foilen geeft gevorderde kiters opnieuw dezelfde kick als toen ze leerden kitesurfen. Foilen geeft het voordeel dat je kan varen bij de minste bries; en dit met kleine kites. Vooral tijdens de zomermaanden zal het aantal kitedagen hierdoor sterk verhogen.  Deze lessen worden gegeven door Philip of Axel Tack. Bij Tack kiteschool kan je ook terecht voor de huur van een foilboard.

Lessen: 1h30: 150€; 2h 180€ (inclusief huur materiaal)

Verhuur: 60€/1h30